Čoka: Uvedena usluga “Sistem 48 sati”

Čoka: Uvedena usluga “Sistem 48 sati”

455
0
Deli

Građani opštine Čoka koji imaju komunalna i druga pitanja iz nadležnosti lokalne samouprave ponovu mogu da ih reše telefonskim pozivom, SMS porukom ili putem interneta. Naime, u okviru projekta “Sistem 48 sati” moguće je prijaviti problem svakog dana tokom 24 časa, a u roku od 48 sati građani će dobiti odgovor o statusu rešavanja prijavljenog problema

Po ceni lokalnog razgovora, građani 24 časa 365 dana u godini mogu da prijave problem pozivom na broj 0230/71-035, slanjem SMS poruke na broj 064/86-19-691 ili na interent stranici Opštine Čoka www.coka.rs.

Sve prijave stižu na adresu operatera zaduženog za rad na ovom sistemu. Nakon izvršene selekcije pristiglih zahteva operater dostavlja dalje na rešavanje nadležnoj službi opštine ili javnom preduzeću, radi dobijanja odgovora odnosno rešavanja problema.

“Objedinjujući rad svih javnih preduzeća u opštini Sistem 48 sati omogućava rešavanje problema i zahteva građana, raspolaganje sredstvima na nov, moderan i funkcionalan način zasnovan isključivo na tehničkim podacima i činjenicama”, navedeno je u saopštenju opštine Čoka.

Projekat “Sistem 48 sati” je finansiran od strane Pokrajinskog sekretarijata za regionalni razvoj, međuregionalnu saradnju i lokalnu samoupravu Autonomne Pokrajine Vojvodine i opštine Čoka.

Nema komentara

Ostavi odgovor