Kikinda: Pokrenut servis za prijavu potrošačkih problema

Kikinda: Pokrenut servis za prijavu potrošačkih problema

189
0
Deli

U okviru projekta „Potrošačko savetovalište“ pokrenut je servis na internet stranici Grada Kikinde preko kog potrošači mogu da prijave problem i informišu se o svojim pravima. Projekat sprovodi Udruženje potrošača Kikinde u saradnji sa Gradskom upravom.

Kako je objasnio predsednik Udruženja potrošača Kikinda Darko Cvijan servis predstavlja još jedan segment u poboljšanju potrošačkih prava i mogućnosti. – Mi ćemo se truditi da u skladu sa prijavama i interesovanjima potrošača blagovremeno odgovaramo i upućujemo građane na mogućnosti rešavanja problema. Naravno, preko ovog sajta će moći da se prilažu prigovori potrošačkih problema i dalje ćemo u skladu sa situacijom pristupiti rešavanju istih – objasnio je Cvijan.

Na internet adresi Grada Kikinde (www.kikinda.org.rs), sa desne strane nalaze se baneri za različite usluge Gradske uprave. Klikom na baner „Potrošač – Prijava problema“ obeležen simbolom Udurženja potrošača Kikinda, korisnik se usmerava na poseban sajt pod nazivom „Aplikacija potrošač“ (potrosac.kikinda.org.rs). U okviru te aplikacije moguće je prijaviti problem uz naznaku proizvoda, usluge, proizvođača, trgovaca i opis primedbe. Problem je moguće prijaviti i anonimno. Aplikacija će sadržati i opis konkretnih slučajeva od opšteg interesa koji mogu biti od značaja potrošačima sa istim ili sličnim problemima.

20171113_120448Član gradskog veća Miodrag Bulajić rekao je da je Gradska uprava prepoznala i podržala ideju Udruženja potrošača, gde su zajedno napravili model koji će biti u službi građana. – Ovaj oblik saradnje koji je uspostavljen između Gradske uprave i Udruženja potrošača je svakako jedna novina i prvi put je implementiran u jednoj lokalnoj samoupravi i mi treba kao pioniri začetnici da iskoristimo ovu komparativnu prednost u odnosu na ostale lokalne samouprave – rekao je Bulajić.

Cilj projekta „Potrošačko savetovalište“, prema rečima Cvijana, jeste edukacija potrošača o njihovim pravima i mogućnostima. U prilog tome govori i slogan koji se nalazi u opisu aplikacije, a koji glasi „Informisan potrošač – siguran potrošač“.

Kako je rekao Cvijan najčešći prigovori potrošača u Kikindi do sada su se odnosili na kvalitet obuće i tehnike. – Činjenica je da smo mi na neki način smetlište ovih okolnih savremenijih zemalja gde roba tog kvaliteta nema prođu. To se pojavljuje na našem tržištu, sam kvalitet i kontrola nije zadovoljavajuća, daleko je od pristojnog i jednostavno potrošači u tom segmentu su prepušteni sami sebi – rekao je Cvijan i dodao da će, prema njegovim saznanjima, uskoro doći do izmene Zakona o zaštiti potrošača.

Osim putem servisa „Potrošačko savetovalište“ građani svoje potrošačke probleme mogu da prijave i u Kancelariji Udruženja potrošača ponedeljkom i sredom u periodu od 12:00 do 16:00 časova.

Udruženje potrošača Kikinda od avgusta ove godine nalazi se i na zvaničnoj evidenciji Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacije.

Nema komentara

Ostavi odgovor